Повернення товару
Повернення товару здійснюється відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживачів».
Товар можливо повернути протягом 14 календарних днів від дати отримання, в оригінальній упаковці та без слідів використання.
Товар, який був у вжитку, поверненню не підлягає.
Товар, що повертається повинен бути належним чином упакований, щоб уникнути його пошкодження при транспортуванні (якщо товар буде пошкоджений в результаті невиконання даної умови, претензії щодо обміну чи повернення коштів не прийматимуться). Поштові витрати на повернення товару Покупець здійснює за власний рахунок.
Увага! При поверненні оплачених замовлень, кошти повертаються виключно на банківський рахунок Клієнта, після отримання та перевірки товару!Посилки з зазначеною на них післяплатою не приймаються!
Повернення товару придбаного в онлайн-магазині, можливо через відділення Нової пошти або в мережі магазинів.
Повернення через відділення Нової пошти:
Вам необхідно заповнити та підписати «Заяву на повернення товару», що вкладена у замовлення. Обов’язково вкажіть номер розрахункового рахунку, з якого Ви сплачували замовлення. Кошти будуть перераховані після отримання товару та його огляду, впродовж 2 робочих днів.
Повернення коштів за доставку не здійснюється.
У відділені Нової пошти, покажіть лист: «Адреса для повернення товару», або вкажіть наступні дані: м.Дніпро, вул. Генерала Пушкіна 1 – ТОВ ОЛМ + 380 97 225 82 64 Чегорка Катерина
Повернення через магазини нашої мережі:
Ви можете залишити товар в магазині, але повернення коштів, можливе лише на номер розрахункового рахунку, з якого Ви сплачували замовлення. Заповніть попередньо «Заяву на повернення товару», що була вкладена до замовлення або отримайте заяву на місці.
Продавець залишає за собою право припинити торгові відносини з Покупцем у випадку непропорційності рекламацій чи замовлень, що носять спекулятивний характер.